love

Thursday 23 January 2014

24 Januari 2014

sudah tiba masa untuk aku mula memikirkan perihal diri aku sendiri.. kadang kepentingan perasaan dan hati diri sendiri perlu dijaga..matlamat dan tujuan aku hidup bukan hanya untuk menunggu dan berserah pada takdir.. andai umurku dipanjangkan lagi..insyaAllah perubahan itu perlu bila usia semakin bertambah dari hari ke hari.. andai ini catatan terakhir, jadikan ia kenangan buat sesiapa yang mengenali diri ini.. berpura-pura kuat, fake smile yang di ukir kadang kala meletihkan.. 26/1/2014 tarikh penentu.. moga segala benda dipermudahkan... Allah , sungguh diri ini takut.. takut andai kali ini benar-benar tanda panggilanmu semakin dekat.. andai ini saat terakhir, mohon segala berakhir dengan baik, segala berakhir dimana tidak akan terkesan sedikit pun..kuatkan mereka, orang-orang yang aku sayang.. mereka yang sentiasa di hatiku ini ya ALLAH..sungguh aku tetap bersyukur dengan umur pinjamanMu ini ya Tuhan..maafkan andai ada salah dan silap..menjadi kekuatan, menjadi alasan untuk seseorang kembali senyum adalah satu perkara yang kadang kala turut memberi kekuatan pada aku..:) alhamdulillah..insyaALLAH, andai Tuhan masih memberi peluang untuk bernafas lagi..akan ku coretkan kembali nukilan dan celotehan aku ni.. doakan aku... 

P/s mintak-mintak Doktor bertugas hari tu yang hensem punya ehh.. heheh.. ^_^ V peace..!!!

No comments:

Post a Comment