love

Thursday 17 October 2013

PENDIDIKAN DAN PENGALAMAN HIDUP SI ANAK ROHADI :)
 mendapat pendidikan awal di Taski. kemudian di sekolah rendah kebangsaan bunut susu..selepas tu aku melanjutkan pelajaran ke Sekolah Menengah Ugama (Arab) Pasir Mas selama 4 tahun,.. semasa tingkatan 5 kembali bersekolah ke Sekolah Menengah Kebangsaan Bunut Susu. dan melanjutkan pelajaran ke tingkatan 6 di Sekolah Menengah Tendong.
(gambar)( geng dalam batu).. currently, sedang melanjutkan pelajaran dalam IJAZAH SARJANA MUDA DENGAN KEPUJIAN(GEOGRAFI) di UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA..dari darjah 6 hinggalah sampai lah ke alam universiti ni  dah macam2 benda jadi dalam hidup ni.. suka, duka, susah, senang, ketawa, dan air mata.. semua ni bercampur dan menjadi satu adunan yang menjadikan aku yang mampu berdiri hingga ke hari ni.. pengalaman hidup ni nk cakap macam mana ehh, :)  yang paling aku xleh lupa, kat sekolah, kebanyakan cikgu kenal aku ( bajet hot) .. bukan hot sebab pelajaran tapi  sebab selalu buli cikgu.. ehh??? haha.. tapi tu lah perangai aku..yang paling ketara masa form 6..al maklum la sekolah dah nk habis kan.. pernah satu ketika seminggu berturut-turut semua cikgu mogok sehinggakan tiada yang mahu masuk mengajar kita orang..haa sudah.. tu sebab masa tu result kelas kita orang teruk gila..suka main... smua cikgu dk bash n then bandingkan kelas kita orang dengan kelas lain..dammmn..ambik kau...sampai nangis2 cik kelas kami.. adoii...but, final exam kita orang antara best student kt skolah.. aku pun,, walaupun exco pengawas paling malas, dan title "ratu tido dlm kelas" still dapat kat aku, result final exam alhamdulillah..dpt la pointer 3.8+ .. :))) senyum ..hanya ALLAH yang mampu membalas jasa kedua ibu bapa kita, dan buat guru2 yang pernanh mendidik kami, terima kasih cikgu..hanya doa kami buat kalian..

No comments:

Post a Comment