love

Thursday 17 October 2013

ceritaku.. :)

assalamualaikum, salam buat dunia blog.. :) nama diberi NURUL HIDAYAH BINTI ROHADI . berasal dari pantai timur Malaysia Kelantan Darul Naim. berumur  21 tahun (muda lagi) .. tahun 2 jurusan geografi dari UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA. ank ke 3 dari 5 orang beradik. kalau nak kira aku ni dah sangat la beruntung.. sebab beradik ku ni dah cukup lengkap..alhamdulillah.. aku mempunyai seorang abang, seorang kakak, seorang adik lelaki, dan seorang adik perempuan. tinggi 167 cm.. berat pulak hanya orang tertentu je tahu..haha.(special) ..status semasa masih lagi single, pun alhamdulillah..Allah x bagi tahu lagi siapa..
cita2 tu dari kecil sampai la ke besar, banyak dah yang di "cita-cita" kan tu...mula cikgu, polis, doktor(mimpi) akautan, dah x ingat lah.. tapi sekarang lebih berminat kearah geografi. tapi aku tahu dalam diri aku ni dah terbahagi 2.. sama ada geografi atau pun  perniagaan. geografi jurusan sekarang tapi perniagaan tu minat dari dulu lagi. ~ rentetan tu lah pernah terdetik satu ketika dulu untuk menjadi usahawan.. dah jadi pun sebenarnya, selepas peperiksaan STPM dulu, aku dah mula berniaga.. tu pun atas usaha aku sendiri.. dengan kepakaran yang ada ( buat kek) , aku berjaya memperoleh pendapatan sendiri. that y aku jiwa aku lebih ke arah perniagaan..and about love: siapa pun pernah jatuh cinta. pernah di kecewakan. tapi tanpa cinta manusia kita masih ada cinta ILAHI.  :) ..mengenai perangai, nk kata jahat tu tidak la jahat sangat, tapi nk kata baik pun xde la baik, alim sangat.. tetapi masih dalam usaha memperbaiki diri ke arah yang lebih baik. sesape yang sentiasa ada dengan aku akan tahu baik buruknya perangai aku..sedikit sebanyak juga tentang diri ini ialah, aku takut dengan lipas but i am a animals lover. sangat sukakan binatang. then i am a good listener..sesape yang rasa nk kongsi masalah tu klau x malu bleh la cari aku. as long as u trust me, i'll stay with u.. :) lagi satu maslah aku ni suka sangat la berangan. tapi kadang2 angan2 aku tu jadi kenyataan.. dah terbukti pun ha..haha.. tu je lakot sedikit sebanyak tntg aku..

4 comments: