love

Sunday 20 October 2013

impian..harapan..dan masa depan ..part 2..

sambung lagi ya.. :) 

lagi impian aku sterusnya adalah aku nak ada perniagaan sendiri..tu benda yang dah lama aku simpan.. aku dah bagitahu niat hati aku tu kat mak.. tapi mak kata habiskan pengajian tu dulu sebelum berkerja atau berniaga..sekurang-kurangnya kita dah ada ijazah...tu mak kata... tapi kalau boleh sekarang jugak aku nak terjun dalam perniagaan ni... kecil kecilan pun jadilah..tapi benda tu bukannya senang.. kalau acah-acah je baik x payah mak cakap... buang masa, buang duit dan buang tenaga...  hmmm lagi apa lagi ehh ..??? ...............................................................................................................................

satu lagi aku nak nyanyi lagu "perfect two"  kat sorang ni...sape?? pakwe...??? nop...crushh??? maybe... :p   punyalah comel lagu ni...hehe...kalau korang nak dengar, pergi cari "the melody" kat tepi sebelah kanan atas gambar penulis blog gula hati ni...haa dah jumpa dah??? tekan play...layan la lagu tu sampai pengsan...haha... kalau tertunai lah impian aku ni...wah alhamdulillah...nanti aku akan update lagi dan tunjukkan gambar orang tu kat blog aku ni... tu pun kalau berjaya...haha... maybe lambat lagi kot... 3,4 tahun lagi..maybe... :D ..tell u what, yes i thinking about him now...lol... kalau tak tak tertunai jugak, nanti aku nyanyi kat suami aku je lah... hohoho... shy shy shy... ...
 
gambar hiasan

..........lagi dan lagi impian aku ialah, kalau nanti aku dah ada rumah sendri, aku nak buat sangkar haiwan yang besar kt belakang rumah..wahhh :D.. aku nk bela kucing reramai kat dalam tu... sebab sekarang kat rumah mak abah aku tinggal 4 ekor je kucing... sebab apa, manusia mana la yang baik sangat g curi semua kucing2 aku tu...woooiii nak sangat p cari kedai la weiii...pasal apa korang rembat kucing aku tuh... tgh marah ni..haa...yang paling syok nya bela kucing ni, time kita nak bagi dia makan tu...bayangkan ada 10, atau 20 ekor time kita nak bagi makan tu...waaaa .. semua tengah tunggu dengan muka yang comel tu mintak makanan...eeeehhh comeeeeyyy ngaaattt... :p ... tapi silap2 haribulan gaduh dengan suami, aku kurung suami aku dalam sangkar tuh...ahahahaha...kejam siot kau ni dayah... xdalah...suami kurung ja dalam bilik... haha...dushhhhh...berangan ja kerja nya... :) ....


...... so, setakat tu je la kot impian aku buat masa ni, dan setiap impian tu mestilah kita berharap akan tercapai untuk kehidupan masa depan...macam aku cakap, x salah tanam impian dan angan- angan kita sebab tu akan memberi semangat tuk lebih berusaha ... yeaahhhh.... :)

No comments:

Post a Comment