love

Wednesday 6 November 2013

Kem Interaksi Junior suksis UKM ...

assalamualaikum...mood a.k.a mahmood nak "update" blog ni baru je ada lepas minum milo campur white coffee tadi...sebab apa..sebab tak tahu nak buat apa ...sebab duduk sorang2 dalam bilik ni..sebab roomate kita pergi kem PASUKAN GERAKAN AM ( PGA) ..dan sebab letih baru balik dari Cameron Highland ..sebab nya fieldwork subjek geomorfologi tropika..berapa banyak sebab daaa...haha..
      ok la, tajuk atas tu "kem interaksi junior suksis ukm" kan..gini la ceritanya...minggu lepas aku baru je balik dari kuala woh, Perak...sebelum tu aku cita sikit la ya...SUKSIS ? SUKARELAWAN SISWA SISWI ni salah satu badan beruniform kat UKM ni.a.k,a polis sebab nya badan beruniform ni dibawah PDRM...mana2 IPTA kat Malaysia ni pun ada badan beruniform ni..asal nya bulan september hari tu kami orang dapat junior baru..so untuk mengerakkan silaturrahim antara pelatih dengan jurulatih, kami orang yang senior2 ni buat la kem interaksi..mula nya aku x terpilih pun untuk jadi pemudah cara (pc) ni sebabya kuota dah penuh..tapi tetiba kawan aku (suzy) tak boleh pergi sebab nya ada exam...so aku la ganti tempat dia...kami kat sana 3 hari 2 malam...macam2 la program yang kita orang buat untuk adik2 junior ni...gelak tawa bersama dan yang paling penting telah terciptanya satu kenangan kami bersama ..ukhuwah kekeluargaan kami juga semakin erat...aku pun dengan senior aku makin erat kot hubungan tu.. yang sebelum ni x pernah nak bertegur sapa kalau jumpa...walaupun satu aras dan selalu jumpa kat bilik air time nak mandi...hehe...seriously, aku rindu saat itu..* lap hidung berair... flu la wehh..bukan nangis..haha..apalah...ok sambung...lepas tu kan...lepas tu apa ek...haaa macam2 la budak2 tu kena dengan kami orang...ada yang kena makan bawang, lada etc...kesian pun ada jugak...tapi tu la kot yang akan buat dia orang ingat kami2 ni...
  selain tu juga.. aku dengan teman2 lain semakin la rapat ..sebab semua benda kami buat sama2...habiskan masa sama2...gosip u...sebab kalau time kuliah mana sempat nak sembang2 , borak2 sesama..*bajet study hard pulak..hmm apa lagi ya nak cita...yang cita pasal han** tu xyah la..sebab sekarang aku sorang2 kat bilik ni haa..* pandang tingkap..hehe....lagi dan lagi kat sini jugak la aku dah.................. apa? bukan jatuh cinta la..aku dah tahu lagu "what the fox does say" ...what the fish..haha...mula2 aku ingat apa benda lah lagu ni...sampai lah satu saat pudin (pon kawan aku) bagi aku dengat lagu ni...apa lagi aku gelak samapi kluar air mata...mana tak nya dengan gaya dia menari tuh tambah pulak si ijat g join sekaki...wah...joget sakan la dia orang..* aku x ok...haha...n kat kat bawah ni aku setakan lah sedikit sebanyak gambar2 aku dalam Suksis ni...seriously..memang awesome babe...dalam ni aku di ajar pegang pistol masa kem menembak..yes..revolver 3.8 dan M16 GUN...apa lagi, bila pegang benda2 ni apa lagi dalam kepala dah macam2 bermain..dengan perasaan tu bercampur baur...rasa macam nak g perang pun ada..*cehh bajet..haha.. baru je pegang..x tembak pun lagi...apalah..dan bila dah tembak tu rasa wahhhh...x tahu nak cakap..dengan telinga dah tak dengar apa2..sebab bunyi dia superb kuat nak mati..tangan dah terketar-ketar..haa ambik kau...tu gambar kat sebelah, time kem menembak tahun lepas..ni la selalu kawan2 aku cakap..muka brutal tapi kalu dah nama nya perempuan akan ada jugak la perasaan takut tu..and tell u what...result aku xde la teruk sangat..hehe..jap aku tunjuk..gambar bawah tu result aku.. *senyum je


tu je lah kot setakat yang aku boleh kongsi..mata pun dah mengantuk, sebab sekarang ni time waktu tido..bukan macam kat barat yang sekarang ni time lunch..hmm dah melalut dah...ok lah have a nice day ..and have a nice life to u.. :) from




                                                KS 45151 NURUL HIDAYAH ROHADI 
                       IJAZAH SARJANA MUDA DENGAN KEPUJIAN (GEOGRAFI) 
                                         UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA

No comments:

Post a Comment